معرفی پکیج ایران رادیاتور از نظر محل نصب

پکیج  ایران رادیاتور یکی از برند های تولید کننده پکیج های گرمایشی در مدل ها و ابعاد مختلف است که شرکت ایران رادیاتور انواع پکیج گرمایشی زمینی و دیواری را در مدل ها و ابعاد مختلف مطابق با جدید ترین تکنولوژی طراحی و ساخته است.

ویژگی پکیج دیواری ایران رادیاتور

اولین قابلیت و ویژگی پکیج دیواری ایران رادیاتور، نصب آسان به دلیل ابعاد کوچک ان است که محبوبیت بیشتری را در میان مردم دارد. همچنین از دیگر ویژگی آن می توان به اندازه کوچک این نوع پکیج ها نام برد که نسبت به پکیج های زمینی فضای کمتری را در محیط اشغال می کند.

ویژگی پکیج زمینی ایران رادیاتور

به طور معمول برای گرمایش محیط های با متراژ بالا از پکیج زمینی ایران رادیاتور استفاده می شود که توان بالایی دارند. همچنین از پکیح زمینی ایران رادیاتور برای سیستم های گرمایشی مرکزی استفاده می شود که قابلیت نصب در فضا های بزرک را دارد.

پکیج زمینی ایران رادیاتور به علت داشتن مخزن ذخیره آبگرم استیل ، قابلیت استفاده در ویلا ها و فضا هایی با متراژ بالا می باشد و انتخابی ایده آل برای منازل مسکونی بزرگ با متراژ بالا است.

خرید پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور یکی از برند های معتبر و بهینه پکیج های گرمایشی محسوب می شود که  در انوع مختلف پکیج فن دار، بدون فن، تک مبدل، دو مبدل، سه مبدل، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های  متفاوت اشاره نمود. 

در هنگام خرید پکیج ایران رادیاتور به ظرفیت، نوع، راندمان سوخت مصرفی و .. توجه فرمایید و پکیج دیواری یا پکیج زمینی متناسب با متراژ محیط مسکونی و اداری انتخاب نمایید.  مجموعه تخصصی دماتجهیز، اطلاعات فنی انواع مدل های پکیج ایران رادیاتور را در اختیار شما قرار داده است و قابلیت خرید آنلاین را نیز برای شما ایجاد کرده است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد