پارامتر انتخاب پکیج بوتان

پکیج  به عنوان یکی از تجهیزات مستقل گرمایشی به منظور تامین آب گرم مورد نیاز با حذف لوله کشی در ساختمان ها مورد استفاده می باشد. شرکت بوتان یکی از شرکت های تولید کننده پکیج دیواری بوتان  با کیفیت و متنوع است. ما در این بخش به معرفی پارمتر های انتخاب پکیج بوتان می پردازیم.

ظرفیت، اولین پارامتر انتخاب پکیج بوتان

ظرفیت اولین و مهم ترین پارامتری است که در هنگام خرید باید به ان توجه داشت. پکیج های بوتان در ظرفیت گرمایی مختلف تولید می شوند که مطابق با متراژ محیط قابل انتخاب می باشد.

برای تشخیص و تخمین میزان ظرفیت گرمایی مطابق با متراژ از یک فرمول ساده استفاده می کنیم. برای تعیین ظرفیت گرمایی واحد های مسکونی، متراژ را در 150 ضرب می کنیم و برای واحد های اداری، متراژ را در 100 ضرب می کنیم که ظرفیت پکیج بر حسب کیلو کالری به دست می آید.

عوامل موثر در انتخاب پکیج بوتان

بعد از تعیین ظرفیت پکیج بوتان، توجه به نوع فن پکیج(فن دار- بدون فن)،  محل نصب پکیج از دیگر عوامل مهم در هنگتم خرید و انتخاب پکیج بوتان است.

اگر شما قصد نصب پکیج در فضای باز مثل بالکن را دارید، استفاده از  دودکش دوجداره به منظور تامین هوای تازه جهت احتراق ضرورت دارد.

اخرین موردی که در هنگام انتخاب پکیج بوتان باید بدانید این است که در متراژ های بالاتر از 120 متر که آب ورودی با سختی همراه است، استفاده از نوع دو مبدله پکیج بوتان، انتخاب ایده ال و مناسبی محسوب می شود.

خرید پکیج بوتان

پکیج بوتان به عنوان یکی از تجهیزات مستقل گرمایشی در دو نوع زمینی و دیواری به فروش می رسد که افراد با توجه به نیاز خود می تواننند، یکی از ان را انتخاب و خریداری کنند. مجموعه تخصصی دما تجهیز، پکیج دیواری بوتان را به عنوان یکی از برند های معتبر پکیج به شما جهت خرید معرفی می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد