راهنمای انتخاب بهترین مشعل ایران رادیاتور

مشعل ایران رادیاتور یکی از تجهیزات گرمایشی محسوب می شود که در پروژه های ساختمانی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.این برند از سال 1370 اقدام به ساخت این مشعل نموده است. 

همچنین این مشعل در  نوع گازی، گازوئیلی و دو گانه سوز توسط این برند معتبر ساخته و طراحی می شود.این مطلب به شما در انتخاب بهترین مشعل ایران رادیاتور کمک می کند.

مشعل ایران رادیاتور چیست؟

مشعل ایران رادیاتور یکی از تجهیزات گرمایشی محسوب می شود که  از احتراق گاز یا گازوئیل، انرژی گرمایی را تولید می کند. از این محصول در سیستم های دیگ چدنی، بخار و فولادی قابل استفاده می باشد.

انواع مشعل های ایران رادیاتور

  1. مشعل گاز سوز(استفاده از گاز شهری)
  2. مشعل گازوئیل سوز(استفاده از گازوئیل)
  3. مشعل دو گانه  سوز(استفاده همزمان از گاز شهری و گازوئیل)

موارد استفاده از مشعل های ایران رادیاتور

مشعل های ایران رادیاتور در انواع مختلف ساخته می شوند که هرکدام  با توجه به نوع سوخت مصرفی در سیستم گرمایشی و دیگ صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. 

مشعل های گاز سوز و گازوئیل سوز با استفاده از سوخت مصرفی گاز یا گازوئیل عملکرد مناسبی دارد. مشعل های دو گانه سوز نیز به صورت همزمان از گاز و گازوئیل استفاده می کند.

خرید مشعل ایران رادیاتور

مهم ترین مواردی که در انتخاب و خرید مشعل ایران رادیاتور باید در نظر گرفت توجه میزان ظرفیت، نوع سوخت مصرفی و قطر دهانه شعله پوش است. قیمت این محصول نیز با توجه به این معیار ها تعیین می شود. دما تجهیز یک سایت مرجع است که اطلاعات چندین مدل از مشعل های ایران رادیاتور از نوع  گازی، گازوئیلی و  دوگانه سوز را در سایت خود به شما معرفی کرده است. 

راهنمای انتخاب پکیج دیواری بوتان

پکیج دیواری بوتان یکی از تجهیزات گرمایشی محسوب می شود که از سال 1372 توسط شرکت سازنده این شرکت تولید و ساخته شد. این پکیج دیواری بوتان برای تامین گرمایش منازل و تامین آب گرم مصرفی، مورد استفاده افراد قرار گرفت.

پکیج های بوتان در انواع دو مبدل و تک مبدل، فن دار و بدون فن تولید و عرضه می شوند. 

نکات ایمنی در هنگام نصب پکیج بوتان

  • نصب کلاهک H در هنگام استفاده از پکیج بوتان
  • استفاده از شیلنگ گاز استینلس استیل
  • عدم نصب پکیج در حمام و یا فضا های بسته و بدون تهویه
  • عایق کردن لوله های آب ورودی و خروجی

خرید پکیج دیواری بوتان

اگر شما هم قصد خرید پکیج  بوتان را دارید، قبل از خرید پکیج دیواری به فاکتور های مهم مثل متراژ فضا، نوع دودکش، میزان آب گرم مصرفی ساختمان، میزان ظرفیت حرارتی توجه فرمایید تا انتخاب مناسب با فضا انتخابی داشته باشید.

در هنگام خرید پکیج دیواری بوتان به گارانتی 24 ماهه این محصول نیز توجه فرمایید و از سایت های معتبر جهت خرید آن اقدام فرمایید. قیمت پکیج دیواری بوتان نیز بر اساس میزان ظرفیت و مشخصه های فنی آن مرتبط است که شما  می توانید با مراجعه به سایت دما تجهیز ،مدل های جدید پکیج دیواری را مشاهده فرمایید.

انتخاب پکیج دیواری بوتان بر اساس متراژ

پکیج دیواری بوتان در مدل های متنوع و ظرفیت های متفاوت تولید می شوند که برای محاسبه انتخاب پکیج متناسب با متراژ، برای واحد های مسکونی، متراژ را در 150 کیلو کالری و برای واحد های اداری، متراژ را در 100 کیلو کالری ضرب می کنیم و ظرفیت تقریبی ان به دست آید.

در صورتی که قصد نصب پکیج دیواری در فضای باز هستید حتما از نوع فن دار آن استفاده کنید.  در سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز، اطلاعات فنی انواع پکیج بوتان جهت برخورداری از خرید بهینه ارائه شده است.