پارامتر انتخاب پکیج بوتان

پکیج  به عنوان یکی از تجهیزات مستقل گرمایشی به منظور تامین آب گرم مورد نیاز با حذف لوله کشی در ساختمان ها مورد استفاده می باشد. شرکت بوتان یکی از شرکت های تولید کننده پکیج دیواری بوتان  با کیفیت و متنوع است. ما در این بخش به معرفی پارمتر های انتخاب پکیج بوتان می پردازیم.

ظرفیت، اولین پارامتر انتخاب پکیج بوتان

ظرفیت اولین و مهم ترین پارامتری است که در هنگام خرید باید به ان توجه داشت. پکیج های بوتان در ظرفیت گرمایی مختلف تولید می شوند که مطابق با متراژ محیط قابل انتخاب می باشد.

برای تشخیص و تخمین میزان ظرفیت گرمایی مطابق با متراژ از یک فرمول ساده استفاده می کنیم. برای تعیین ظرفیت گرمایی واحد های مسکونی، متراژ را در 150 ضرب می کنیم و برای واحد های اداری، متراژ را در 100 ضرب می کنیم که ظرفیت پکیج بر حسب کیلو کالری به دست می آید.

عوامل موثر در انتخاب پکیج بوتان

بعد از تعیین ظرفیت پکیج بوتان، توجه به نوع فن پکیج(فن دار- بدون فن)،  محل نصب پکیج از دیگر عوامل مهم در هنگتم خرید و انتخاب پکیج بوتان است.

اگر شما قصد نصب پکیج در فضای باز مثل بالکن را دارید، استفاده از  دودکش دوجداره به منظور تامین هوای تازه جهت احتراق ضرورت دارد.

اخرین موردی که در هنگام انتخاب پکیج بوتان باید بدانید این است که در متراژ های بالاتر از 120 متر که آب ورودی با سختی همراه است، استفاده از نوع دو مبدله پکیج بوتان، انتخاب ایده ال و مناسبی محسوب می شود.

خرید پکیج بوتان

پکیج بوتان به عنوان یکی از تجهیزات مستقل گرمایشی در دو نوع زمینی و دیواری به فروش می رسد که افراد با توجه به نیاز خود می تواننند، یکی از ان را انتخاب و خریداری کنند. مجموعه تخصصی دما تجهیز، پکیج دیواری بوتان را به عنوان یکی از برند های معتبر پکیج به شما جهت خرید معرفی می کند.

کاربرد یونیت هیتر

یونیت هیتر به عنوان یکی از تجهیزات گرمایشی است که  در کوتاه ترین زمان، محیط های بزرگ و سالن ها را گرم می کند. یونیت هیتر ها به طور معمول، از موتورخانه مرکزی، آب یا بخار مورد نیاز برای کویل گرمایش را دریافت می کنند.

از یونیت هیتر برای تامین گرمایش محیط های بزرگ، سالن های ورزشی، انبار ها و فروشگاه  ها استفاده می کنند.

ویژگی یونیت هیتر ها

  • گرم کردن محیط های بزرگ
  • قدرت گرمایش بالا
  • توزیع هوای گرم در محیط های بزرگ

انتخاب یونیت هیتر مناسب

گرم شدن فضا های بزرگ توسط یونیت هیتر به این صورت است که وقتی آب گرم یا بخار از روی کویل ها عبور کند و گرم شود، فن هیتر به چرخش در می آید و به سمت جلو هدایت می شود.

قبل از انتخاب و خرید یونیت هیتر باید به چند نکته توجه داشت که شامل موارد زیر است:

نوع سیال گرم کننده(آب گرم یا بخار)

نحوه قرار گیری یونیت هیتر(سقفی یا دیواری)

توجه به ظرفیت گرمایش دستگاه

انتخاب و خرید یونیت هیتر مطابق با شرایط اقلیمی

توجه به قدرت موتور دستگاه

کاربرد یونیت هیتر با توجه به شرایط اقلیمی

یونیت هیتر ها یکی از تجهیزاتی تاسیسات محسوب می شود که امکان گرم کردن سریع محیط و سالن ها را دارد و شما می توانید با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف هر منطقه، ابعاد و ظرفیت آن را انتخاب کنید.

در شرایط آب و هوایی گرم ،حدود 250 تا 300 BTU به ازاء هر متر مکعب از فضای سالن باشد. همچننین برای آب و هوای سرد، حدود 300 تا 500 BTU به ازاء هر متر مکعب از حجم فضای سالن  باشد.

دما تجهیز سایت تخصصی و مرجع، اطلاعات فنی ومشخصات ده ه مدل یونیت هیتر را به شما معرفی نموده تا مطابق با شرایط آب و هوایی و متراژ سالن مورد نظر آن را انتخاب کنید.

بهترین پکیج بوتان

پکیج بوتان یکی از تجهیزات گرمایشی محسوب می شود که توسط شرکت بوتان در مدل ها، ظرفیت های مختلف ساخته می شود. این پکیج گرمایشی یکی از تجهیزات تاسیساتی است که به تامین آب گرم مصرفی منازل کمک می کند.


نکات مهم در هنگام نصب پکیج بوتان

  •    نصب کلاهک H در خروجی دودکش پکیج بوتان
  •    باز بودن مجاری دودکش الزامی است.
  •     عدم نصب پکیج در حمام و فضای بسته
  •     استفاده از شیلنگ استنلس استیل

انتخاب بهترین پکیج دیواری بوتان

پکیج های بوتان در سه مدل بیتا، پارما و پرلاپرو ساخته می شود و پکیج بوتان سری پرلاپرو یکی از بهترین مل های پکیج دیواری است که در مدل های  بدون فن و فن دار با ظرفیت های 24000، 28000 و 32000 kcal/hr  تولید و ساخته می شود.

پکیج های بوتان سری perla pro  به عنوان بهترین سری شناخته شده است و قابلیت و ویژگی بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارد.

انواع پکیج دیواری بوتان

  • پکیج دیواری بوتان سری بیتا: پکیج اقتصادی و ارزان قیمت است.
  • پکیج دیواری بوتان سری پارما: دارای فن و به صورت دیجیتال هستند.
  • پکیج دیواری بوتان سری پرلاپرو: بهترین پکیج دیواری بوتان محسوب می شود.

خرید بهترین پکیج دیواری بوتان

پکیج بوتان به عنوان تامین کننده آب گرم مصرفی و تامین گرمایش، مورد استفاده افراد در منازل می باشد. در هنگام خریدبهترین  پکیج دیواری بوتان به  نوع دودکش، متراژ و فضای مورد نیاز ، ظرفیت حرارتی نوع مبذل حرارتی توجه فرمایید تا بهترین پکیج بوتان را با قیمت مناسب انتخاب و خریداری کنید.

دما تجهیز به عنوان یک سایت تخصصی در زمینه تجهیزات گرمایشی، پکیج بوتان را به عنوان یک برند شناخته شده و معتبر به شما معرفی می کند.