راهنمای خرید کولر گازی ال جی

امروزه برای تامین سرمایش و گرمایش محیط های مسکونی و اداری از کولر گازی به عنوان یکی از تجهیزات تهویه مطبوع استفاده می شود که کولر گازی ال جی یکی از برند هایی است که مطابق با جدیترین تکنولوژی روز دنیا ساخته و طراحی شده است. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا با ظرفیت و قیمت انواع کولر گازی ال جی آشنا شوید.

مدل های کولر گازی ال جی

شرکت ال جی به عنوان یکی از معتبر ترین شرکت های تولید کننده تجهیزات تهویه مطبوع، کولر گازی ال جی را در مدل های متنوع با ظرفیت های متفاوت تولید نموده است و مورد استقبال مردم در این سال های اخیر شده است.

کولرهای گازی ال جی دارای مدل‌های متنوع با ظرفیت‌های متفاوت هستند و از مدل‌های شناخته شده اسپیلت ال جی می توان به مدل‌های تایتان، نیو تایتان، تایتان بیگ، نکست پلاس، نکست وان، تایتان آرت کول، نکست فایتینگ و همچنین مدل ایستاده اشاره کرد.

کمپرسور ها و گازهای مبرد انواع کولر گازی ال جی

کمپرسور روتاری: کمپرسور روتاری یکی از رایج ترین نوع کمپرسور در ساخت انواع اسپلیت ال جی است.

کمپرسورهای اسکرال: این نوع کمپرسور به طور معمول در کولر گازی های ایستاده با ظرفیت بالا استفاده می شود.

کمپرسور دارای کیت اینورتر: کولرهای گازی و اسپلیت‌هایی که کمپرسور آنها دارای کیت اینورتر می باشد، از نظر مصرف برق و انرژی بهینه می باشند و جزو کم مصرف ترین نوع کولر گازی محسوب می شوند.

خرید کولر گازی ال جی

اگر شما هم قصد خرید کولر گازی با مصرف انرژی کم هستید، کولر گازی اینورتر ال جی جزو یکی از کولرهای گازی کم صدا با مصرف برق و انرژی پایین محسوب می شود. در سایت تخصصی دماتجهیز اطلاعاتی مثل مشخصات فنی، ظرفیت انواع کولر گازی ال جی ارائه شده است.

قیمت کولر گازی ال جی چگونه محاسبه می شود؟

کولر گازی ال جی  یکی از برند هایی است که در مدل های متنوع ساخته شده است و قیمت کولر گازی ال جی متناسب با ظرفیت، مدل و عملکرد دستگاه متغییر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد