راهنمای خرید پکیج دیواری بوتان

پکیج دیواری یکی از پر مصرف ترین تجهیزات برای تامین گرمایش واحد های مسکونی و اداری محسوب می شود. پکیج دیواری بوتان یکی از انواع پکیج های دیواری است که در ظرفیت ها و مدل های مختلف ساخته و طراحی شده است.

شرکت بوتان یه عنوان تولید کننده پکیج های گرمایشی، پکیج های دیواری بوتان مدل bita، parma، perla pro، perla را تولید و وارد بازار نموده است. 

مهم ترین نکات در هنگام خرید پکج بوتان

مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید پکیج بوتان باید به آن توجه داشت شامل موارد زیر است.

  • ظرفیت گرمایشی
  • فن دودکش
  • سوخت مصرفی

خرید پکیج بوتان

پکیج بوتان یکی از بهترین پکیج های دیواری محسوب می شود که به تامین گرمایش واحد های مسکونی و اداری کمک می کند. توجه به  متراژ فضا، نوع دودکش، نوع مبدل حرارتی پکیج، میزان آب گرم مصرفی ساختمان، میزان ظرفیت حرارتی مورد نیاز و... جزو مهم ترین نکات فنی در هنگام خرید و انتخاب پکیج دیواری بوتان محسوب می شود.

دماتجهیز به عنوان سایت مرجع و تخصصی، اطلاعت فنی چندین مدل از پکیج های بوتان را در اختیار شما قرار داده است که به راحتی خرید نمایید.

قیمت پکیج بوتان

پکیج بوتان در مدل های مختلف و با ظرفیت های گرمایشی متفاوت ساخته  تولید می شود که قیمت این پکیج های دیواری با توجه به میزان ظرفیت، مدل و نوع مبدل متفاوت می باشد. دما تجهیز قیمت انواع پکیج های دیواری بوتان را در سایت قرار داده است و تخفیف های آن نیز برای مشتریان لحاظ شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد