خرید پکیج دیواری

پکیج دیواری یکی از پرمصرف ترین تجهیزات گرمایشی جهت تامین آب گرم مصرفی و گرم کردن واحد های مسکونی و اداری محسوب می شود که در برند ها، مدل ها و ظرفیت های مختلف ساخته و طراحی می شود.

پکیج دیواری یکی از تجهیزات گرمایشی است که فضای کمتری را اشغال می کند و نقش مهمی در تامین آب گرم مصرفی و گرمایش منازل قابل استفاده است.

از آنجایی که پکیج های دیواری در ابعاد و ظرفیت های مختلف توسط شرکت های بوتان، ایران رادیاتور و... ساخته و تولید می شود، بنابراین جهت خرید پکیج دیواری به ابعاد و ظرفیت دقت فرمایید.

پکیج دیواری در فصل تابستان فقط وظیفه تامین آب گرم مصرفی واحد های مسکونی و اداری را برعهده دارد و مشعل پکیج با هر باز و بسته کردن شیر آب گرم، به صورت اتوماتیک روشن و خاموش می شود.

محل نصب پکیج دیواری

  • فاصله پکیج دیواری تا دیوار حداقل 1 متر باشد
  • فاصله دستگاه از کف 120 سانتی متر باشد
  • پکیج دیواری را بالای اجاق گاز و وسایل گرمازا نصب نکنید

نحوه محاسبه ظرفیت پکیج دیواری 

برای تعیین ظرفیت پکیج دیواری برای استفاده در واحد های آپارتمانی، متراژ را در 150 و برای واحد های اداری در 100 و همچنین برای ویلا هایی با متراژ بالا، در 200 ضرب می کنیم. با این روش میزان ظرفیت پکیج دیواری مورد نیاز با متراژ به دست می آید.

قیمت پکیج دیواری 

پکیج دیواری به عنوان ضروری ترین تجهیزات گرمایشی در برند های متفاوت ساخته می شود و قیمت پکیج دیواری علاوه بر نوع برند، به ظرفیت و ابعاد ان نیز بستگی دارد. پکیج دیواری علاوه بر راندمان بازدهی و راندمان بالا، در مصرف سوخت نیز بهینه تر عمل می کند و فضای کمتری را نیز اشغال می کند.

مجموعه تخصصی دماتجهیز امکان خرید آنلاین پکیج دیواری را برای مشتریان فراهم آورده است و تخفیف هر محصول را نیز لحاظ نموده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد